شناسهٔ خبر: 25379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با همت شبانه روزی راهداران شهرستان نكا صورت پذيرفت:

بازگشایی كمربندی شهرستان نكا در استان مازندران

احمد علی آبادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نكا از اتمام عملیات تعمیر و مرمت پل خشك آبندان شهرستان نكا خبر داد و افزود: با همت شبانه‌روزی راهداران شهرستان نكا ساعت یك بامداد امروز كمربندی این شهرستان بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، احمدعلی آبادی ضمن اعلام این خبر افزود: كمربندی شهرستان نكا به عنوان یكی از شریان‌های اصلی استان بوده كه در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) و راه ارتباطی این استان با شرق كشور است.

وی ادامه داد: از این رو حفظ و نگهداری از رویه آسفالتی و ابنیه‌های موجود در آن جزء وظایف اصلی این اداره كل بوده كه در همین راستا عملیات بهسازی و تعمیر پل "خشك آبندان" كه به دلیل كثرت بار ترافیكی، گذشت زمان، نفوذ رطوبت و شرایط آب و هوایی دچار صدمات و خرابی‌هایی در دال‌های پل به آن وارد شده بود با همت كارشناسان اداره كل تعمیر و مرمت شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نكا گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل آسفالت تراشی با دستگاه آسفالت تراش و تخریب بتن پیشین، در آوردن میله گردهای فسرده و جایگزینی میله گردهای جدید، بتن ریزی مجدد به علاوه افزودن مواد مقاوم كننده بتن بوده است.

 آبادی افزود: با توجه به بتن ریزی، این محور به مدت ۷ روز مسدود بود كه پس از سپری شدن این زمان و بازدیدكارشناسان از بتن‌های مصرفی و تایید آنها ، عملیات اجرای روكش آسفالت در سطح محور به اجرا در آمد.

نظر شما